9.10.2009



其實我個人好簡單, 唔鍾意太過直接,亦唔鍾意轉彎抹角.
如果你係我朋友,我對你係點,其實全部都會擺係塊面度,尤其是係一d 嗨&bye嘅朋友. 傾唔埋嗰d唔好講,吊靴鬼,大炮友,失魂鸡,烂头虾──鬼死咁剋人掙嗰d咧....雖然我不會好出面去踩人,都唔會好誇張咁表示唔爽...齋交流...都無興趣去了解哋. 面皮厚的來同我講也,我都會回答嘅,但係面色就有的看囉.

最令我反胃更家係d利用朋友嘅人. 做朋友唔係為左利益,亦不是為左方便,因為你是所謂朋友的關係而超級唔客氣的指示你做呢樣做嗰樣...又話自己點靠得住...有幾掂... 呢d人我都費時睬佢. 唔係話我冷血,一次兩次三次都唔夠嘎,最尾總要我去受氣,好人不好做啊...你對人好,人哋就當你水魚. 開口埋口都係句'我當你朋友je'...我頂你個肺....我呸,朋友???揾我笨啫...假到死.

朋友唔洗多,好
嘅朋友有就得啦.....

2 comments:

cc said...

Who are you drawing in orange?

JacJacJac™ said...

not referring anyone... lol